TIPS TIL INDRETNING AF NYT, ÅBENT KONTORMILJØ

Det kan nogle gange være lidt svært at forestille sig, hvordan man skal indrette det nye kontormiljø, når man som virksomhed skal flytte eller lave omrokeringer.

Man skal have plads til opbevaring, man skal huske ”tilbehør” såsom tavler, flipovers, og måske et område der er lavet til mere dynamiske møder med brainstorming osv., samt selvfølgelig kontorborde, stole og tekniske ting som stationære skærme.

Det er rigtig mange ting, der skal huskes, og det gælder om at holde tungen lige i munden, når man skal indrette et stor rums kontor eller et lignende kontormiljø.

Sørg for udstyr til flere former for arbejdsprocesser

Når det kommer til kontorer, og specielt hvis man skal sidde i et åbent stor rums kontor, så er det vigtigt at have forståelse for, hvordan man får indrettet rummene, så man har de værktøjer der skal til for at arbejde på flere forskellige måder.

På stort set alle arbejdspladser nu til dags, er det behov for at man til tider ”kan gå i boks”, og få ro. Det er noget som kan være svært i et stor rums kontor, så derfor er det vigtigt at man indtænker en løsning som kan afstedkomme et stille arbejdsområde.

Derudover så er der flere forskellige metoder at arbejde på. Arbejdet man f.eks. efter SCRUM, så kan det være ideelt, at man har en eller flere tavler eller flipovers til rådighed. Derudover er der flere andre kontorartikler der kan være idelle. Se forskellige muligheder for kontorartikler fra Inkpro.dk.

Lav en 3D visualisering af kontoret inden du bygger det

En rigtig god mulighed, som er blevet tilgængelig med noget af al den nye teknologi, er at man nu kan skabe en 3D visualisering af sin arkitektur eller sit interiør. Det vil sige, at man, ved hjælp fra et 3d designstudio, kan få stillbilleder og animation af, hvordan ens stor rums kontor vil komme til at se ud.

Det er rigtig smart, fordi man så kan bruge 3D modellen til at skabe et overblik over indretningen og, at man kan ændre på elementer af indretningen og så se hvordan det vil komme til at se ud.

Det giver en fordel, så man kan finde ud af hvordan det hele skal se ud, inden man begynder at købe interiør og indrette hele stor rums kontoret. Det betyder at man ikke ender i en situation hvor man skal skifte interiør undervejs i processen.

0 comments on “TIPS TIL INDRETNING AF NYT, ÅBENT KONTORMILJØAdd yours →

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

For Guest Posts, Advertorials, and other requests:
Please contact Mavra:
mavra@kh-online.dk


KH Online er ansvarelig for den kommercielle del af denne hjemmeside. Kontakt venligst Mavra vedrørende blogindlæg og lignende via ovenstående email.